vlinders - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu vlinders - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

vlinders

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

01 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Hastings

Woohoo, no more salads!! in een paar dagen ga ik naar Wellington en daarna (eindelijk) naar het zuidereiland:). Ik heb er kort maar krachtig over na gedacht, voor de laatste maanden in Nieuw-zeeland heb ik een auto gekocht! nou ja zo goed als, morgen is de dag. Hoewel niet helemaal meer het seizoen om in een auto te slapen (kleine riviertjes die de paden overstromen en mijn tent tot het uiterste drijven, bevroren tenen en vingers) denk ik dat een auto op het zuidereiland veel andere meer waarde zal hebben. De afstanden zijn groot en er zijn relatief weinig mensen, wardoor je met bussen veel van het natuurschoon zult missen en niet de uithoeken van het eialnd zal bereiken. Bovendien denk ik dat het hebben van een auto een avontuur opzich is. Een verantwoordelijkheid die ik graag een keer wil ervaren. (ondanks zorgen van de ouders).

So bye Epicurean it's been good. Een aantal langlopende vriendschappen gemaakt, veel geleerd (koken, plantjes, leven met mensjes) maar ben ontzettend blij dat ik weer een nieuw avontuur tegemoet ga, de vlinders van spanning vliegen weer rond in mijn buik, het went nooit:).

Nog maar 4 maanden aaaaaaah!
greets!

  • 01 Juni 2010 - 07:19

    Yvonne:

    Hey broertje, Eindelijk weer een berichtje! Wat spannend een eigen auto zeg, als het te koud is kun je altijd nog op de achterbank slapen toch?

    Btw, ging jij trouwens mee skien of niet?

    kus van je zus

  • 01 Juni 2010 - 23:15

    Lieke:

    Wauw Jules, fantastisch wat een avontuur ga je tegemoet.Die zorgen van je ouders vallen wel mee. We blijven alleen graag met je meedenken. Goede beslissing, ik ben benieuwd naar deze nieuwe fase. De plannen om je op te zoeken worden steeds concreter. A.s vrijdag valt de beslissing op welke datum we naar de andere kant van de wereld vliegen. We hebben er allebei veel zin in om al dat moois in het echie te gaan zien. Dikke kus

  • 06 Juni 2010 - 17:22

    Ola Meentje:

    Hoi Jules,,,
    Ik heb net je spannend verhaal gelezen,we zitten hier op mijn gezellige BBQ en het was weer erg leuk,geniet van je avontuur, bedankt voor je kaartje, erg leuk, en ik hoop je in goede gezondheid weer terug te zien,,Groetjes va de familie en `n kus van mij,,,,

  • 07 Juni 2010 - 10:20

    Rini:

    Hee Jules,

    gisteren hebben we je vader en je moeder gesproken tijdens de barbecue bij ons thuis. Ze komen jouw kant op in juli en gaan ook kennis maken met dat prachtige land.
    Heel veel succes op het zuidereiland en geniet van de overtocht..
    Hopelijk is de zee een beetje rustig zodat je alles binnen kunt houden.

    de groetn van Rini & familie

  • 24 Juni 2010 - 17:26

    Van De Manakker:

    hallo jules,

    fijn dat je zo geniet van je avonturen.
    doe voorzichtig met je auto.
    en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 11311

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: