Natuurschoon - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu Natuurschoon - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

Natuurschoon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

07 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

hallo,

een snelle update vanaf de westkust. Inmiddels driekwart in mijn reis en ik zie inmiddels meer van het land dan ik in de afgelopen 9 maanden in totaal heb gezien.

Na een weekje in Wellington hebben we de oversteek naar het zuidereiland gemaakt waar we volop van de natuur genieten. Het is grappig te merken dat ik weer in een soort van routine zit.
Ik word wakker door de zon die door mijn vooruit schijnt, ontbijt, poets mijn tanden en ga op de verkenningstour wat veelal betekent een stadje verkennen (als die er al zijn) of een flinke wandeling maken.
De foto's zijn zoals ik inmiddels gewend ben van nieuw-zeeland posterperfect, ik ben dan ik vrij pissig dat ik mijn usb sticks met al mijn foto's van de laatse 9 maanden kwijt ben!!! Mocht ik ze niet terug vinden zal ik er alles aan doen om het hier goed te maken, wat is het allemachtig prachtig.

Naast het verkennen en het dagelijks voor me zelf zorgen (geen zorgen een douche is altijd wel ergens te vinden) realiseer ik me steeds meer dat ik nier erg ver van thuis komst ben, en de vraag wat ik in Oktober ga doen word dan ook steeds belangrijker.
Het Nederlands elftal (KAMPIOENEN!) en de ouders die hebben besloten ook nieuw-zeeland te verkennen voor een paar weken helpen me daaran herinneren.
Wat er precies gaat gebeuren heb ik nog geen idee van hoewel ik met zekere trots naar mijn zus zal kijken als ze haar BUL in ontvangst neemt.

Groeten uit Franz Jozef

• 08 Juli 2010 - 11:07

Lieke:

Dag Jules,

dank voor de update. Ik had er al veel zin in maar nu helemaal. Nog 10 dagen en we zitten in het vliegtuig en gaan we van het al schoons van het Zuidereiland genieten en natuurlijk van jouw gezelschap. Dankzij de oranjekoorts stijgen de temperaturen in Nederland. We zitten alweer op de 30 graden.Je "oranjehoed" is inmiddels ook geupdate, ik heb de beesies er aan toegevoegd Toch een lekker idee dat we kunnen ga skien in de zomervakantie.
    Knuffel Lieke

• 08 Juli 2010 - 11:07