Roxanne - Reisverslag uit Canvastown, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu Roxanne - Reisverslag uit Canvastown, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

Roxanne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

20 Augustus 2010 | Nieuw Zeeland, Canvastown

woeps'e, time flies when having fun:). Maar inmiddels weer hard aan het werk!

Na onze ere ronde op het zuidereiland heb ik de auto al weer verkocht (bye roxanne)in 1 dag! woehoe misschien kom ik nog in het guiness book of records ook. Veel gezien, veel gedaan, veel meegemaakt kortom een hele toffe tijd achter de rug en nog twee awesome maanden te gaan.
Hoewel het weer raar was om in mijn eentje het avontuur tegemoet te treden ben ik er weer helemaal aan gewend. Na een iets minder geslaagde week bij een Nederlands stel (oh, oh) ben ik helemaal op mijn plek bij de hippies in de Marlborough sounds (dang, wat mooi).
Dus de komende maanden wwoof ik my way around en leer ik hopelijk nog meer toffe mensen kennen en zo kom ik hopelijk ook niet helemaal blut thuis:). Bezoek aan een zus in Wellington, een hippie stel in the Taranaki en hopelijk ook nog een keer de bay of islands up north staat nog op het programma en vast nog meer onberekenbare dingen zoals zovele het afgelopen jaar.
En daarbij bereid ik me voor op nieuwe avonturen terug in Europa, en misschien nog daarvoorbij, de ideeen hoet blijft uitpuilen en langzamerhand weet ik daar steeds beter mee om te gaan.

Het beste met een glimlach,

Jules

  • 20 Augustus 2010 - 09:31

    Nick:

    Ideeen hoet? Beter ga je als je terug bent eerst nog even wat Nederlands leren!

  • 24 Augustus 2010 - 12:08

    Vincenzo:

    Is dit nou serieus? hoet? hahahaha

  • 26 Augustus 2010 - 10:50

    Lieke:

    Hoi Jules,
    jalours makend al die leuke plannen van je. Ik zou zo weer terug willen naar dat prachtige land er is ook voor mij nog zoveel moois te zien, en dan heb ik het alleen nog maar over het Zuider eiland.
    Succes met je spaans en veel plezier in Wellington. Kus Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Canvastown

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 11305

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: