Ready for the south Island - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu Ready for the south Island - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

Ready for the south Island

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

09 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Hastings

Hello,

Alweer een tijd geleden dat ik mijn blog heb opgedate. De tijd gaat snel, kan niet geloven dat ik al 7 maanden in Nieuw-Zeeland ben, en kan al helemaal nauwelijks geloven dat ik nog maar 5 maanden te gaan heb!

Afgelopen maand heb ik gevuld met het maken van Salades waar ik het nu onderhand wel gehad mee heb. 6 dagen per week werken is veel en die enkele dag die ik vrij heb doet't'm nou ook weer niet. Het leven de laatste tijd had niet veel meer te bieden dan werken, eten, slapen. Maar niet getreurd de mensen die langs komen zijn nog steeds leuk en ik heb er een stel dollars aan over gehouden.
Tijd om na te denken wat hierna gaat gebeuren. Het leukste scenario zou zijn om een baan op het zuidereiland te vinden in de buurt van een hoge berg zodat ik me daar met een board onder de voeten van af kan gooien. Maar omdat te vinden is het beter om op de plek zelf te zijn dus een dezer dagen zal ik de rugzak weer ombinden en mijn arme sla-tjes vaarwel zeggen.
Het is weer tijd voor avontuur. Dit bijna burgerlijke leventje met een baan en een plek om te leven was goed voor mijn girorekening maar niet de reden waarom ik in Nieuw-Zeeland ben. Geen spijt maar wel genoeg.

grts Jules

  • 09 Mei 2010 - 08:18

    Annie Wim Thijs :

    Hey Jules,,,
    Leuk weer wat van je te horen en dat het zo goed gaat met je, over 5 maanden kunnen wij met een gerust hart een lekkere salade bij je komen eten en tot die tijd geniet er nog van,,,
    Groetjes: Familie Manders

  • 16 Mei 2010 - 20:45

    Laurens:

    hee jules wordt je zo maar ff een reele burger :D! hahaha er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden door iemand he! maaruhm ik ben echt benieuw naar je nieuwe verhalen als je weer gaat reizen! ik heb btw ook nog een update, ik heb een kale kop :P hahaha! we hadden weer een paar keer gewonnen met roeien en toen heeft iedereen zijn kop kaal geschoren gehe! mooie dingen! jules enjoy your trip! hier is het koud en regen en shittt!

    ltr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 11308

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: