De laaste uurtjes.. - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu De laaste uurtjes.. - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

De laaste uurtjes..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

11 Oktober 2009 | Nederland, Deventer

Kia Ora People, i've almost made it to ''Aotearoa''.. Ik heb echt geen flauw idee hoe je het uispreekt maar i'm pretty sure dat het hallo en nieuw-zeeland betekent.

Welkom op mijn reisverslag: ''flight of the Conchords'' naar de welbekende televisie serie over twee nieuw-zeelandse jonge mannen met een gitaar. Het plan is om op deze manier enig contact met vrienden,bekenden en familie in de Nederlanden te onderhouden. ''Plan'' omdat ik geen idee heb of ik dit ga volhouden aangezien ik niet altijd een computer tot mijn beschiking heb en ik niet de meest contactonderhoudende persoon ben, maar tot nu toe vind ik het al best leuk om dit tekstje te schrijven dus er zijn goede intenties =)

Anyway, tot de orde van mijn reisverslag.. Dit zijn mijn laatste uurtjes in Nederland en ik breng ze door met last-minute dingetejes die ik eigenlijk als een maand terug wilde doen.. Mijn voorbereiding is verre van perfect, van visum tot dit reisverslag ik heb alles een beetje tot het laatste moment laten liggen, daarom is mijn kamer ook een gigantische rotzooi.. sorry ma;)
Ondanks het voor me uitschuiven van de voorbereiding heb ik zin in dit avontuur..
Gek genoeg ben ik niet bepaald zenuwachtig, misschien is het besef nog niet helemaal doorgedrongen dat ik een half jaar naar de andere kant van de wereld ga.. ik heb afgelopen twee maanden veel gewerkt en het grootste deel van de voorbereiding in afgelopen week gepropt.. het is misschen allemaal een beetje onwerkelijk.

Ik vertrek om 8.50PM met het vliegtuig naar Frankfurt, vervolgens naar Sydney en eindpunt Auckland, capitol of the country where the sun shines befor it shines anyware else.. catchy ain't it.. Eenmaal aangekomen ga ik met de shuttle bus naar mijn hostel waar ik lekker ga slapen:) vervolgens ga ik naar Theo, Oom van mijn nichtje maar niet mijn broers vader... think about that.. en daarna 6 weken Conservation Volunteers.. Serving the planet..

Tegen die tijd schrijf ik wel weer een update..

greetz Jules

  • 11 Oktober 2009 - 13:24

    Nick:

    of niet eeeh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 11316

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: