Daar zit je dan - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu Daar zit je dan - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

Daar zit je dan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

13 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi,

Ik ben aangekomen in Nieuw-zeeland!
jeee! Na een erg lange reis.. ik heb nog niet uitgerekend hoe lang het was (het is nu 6.00PM NZ tijd), en tot mijn schok ik in het vliegtuig naar Sydney erachter kwam dat ik eerst naar Singapore vloog en vervolgens door naar Sydney, ben ik in mijn hostel aangekomen.

Het is allemaal nog erg nieuw en ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik nu moet doen:P ik ga zo eerst maar eens wat eten en een ATM vinden..
Zoals ik al zei was het een beetje een wild plan. Na een goede nachtrust ga ik Theo maar eens bellen dan kan mijn avontuur een volgende stap nemen..

see ya Jules



  • 13 Oktober 2009 - 15:28

    Yvonne Mennen:

    Ahhh! Spannend zeg! Mega stoer dat je nu helemaal aan de andere kant van de wereld zit! Heel veel plezier en geniet ervan!!!

  • 13 Oktober 2009 - 16:39

    Annie En Wim,:

    Hoi Jules,
    Je avontuur begonnen, geweldig stoer dat je dit doet, geniet ervan, voor je het weet is het voorbij,,,,Groetjes Annie, Wim, Thijs, Marleen

  • 13 Oktober 2009 - 19:02

    Lieke:

    Hoi Jules,
    ik was erg blij met het telefoontje van vanmorgen.
    Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, dan ben je zeker klaar voor de volgende stap voor het grote avontuur.
    We hebben net het voorlopig laatste telefoontje met Yvonne gehad.Twee kinderen, elk in een ander werelddeel. Ik ben apetrots op jullie.
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Dikke kus, Lieke en Martin.

  • 14 Oktober 2009 - 09:00

    Mathijs:

    Hey Jules,

    heel veel plezier gewenst daar...maak er iets moois van!

    ciao Mathijs

  • 16 Oktober 2009 - 17:02

    Maria En Fam.:

    veel plezier daargings en we kijken uit naar je volgende verhaal

  • 19 Oktober 2009 - 13:50

    Edo:

    updaten updaten updaten Jules! Kan niet wachten op je nieuwe verhaal!

  • 21 Oktober 2009 - 13:29

    Nick:

    Ik weet niet hoor, maar op deze site staat dat je huidige locatie Deventer is... Wil je ons soms iets vertellen?

  • 29 Oktober 2009 - 19:45

    Mariska Johannes:

    ha die jules!!!! te gek man, lekker tussen de kiwi's!!!!heel veel plezier en hou ons op de hoogte!!!!ben jaloers hoor, groetjes mariska,eelco kai en indy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 11317

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: