Op naar nieuwe avonturen.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu Op naar nieuwe avonturen.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jules Mennen - WaarBenJij.nu

Op naar nieuwe avonturen..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jules

29 November 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Laatste update uit Auckland for the next couple of weeks!
Mijn laatste weekje als volunteer, ik heb vallen gezet, planten gereleased boompjes een nieuw leven gegeven schapen gehoed en nog veel meer, new-zealand will know i've been here.. anders dat arme lammetje wel..:(

Afgelopen twee weken niet heel erg boeiend werk gedaan. vorige week een hele week onkruid van de grond geraapt, was nogal saai maar wel relaxed om te doen. We zaten midden in het bos lui op onze kont een beetje flauw te ouwehoeren.
Week daarvoor ook niet heel erg boeiend werk maar het gezelschap was goed dus ik heb niet te klagen.

Ondertussen in de weekenden naar Rangitoto Island geweest, een vulkanisch eiland, ongveveer een uur lopen naar de top and you'll get reworded with another spectacular view of the sky tower! Net als afgelopen weekend, waar we wat andere niet-actieve vulkanen in Auckland hebben bezocht.We zijn naar Devonport geweest. Dit is een wijk in Auckland maar een totaal andere wereld. Waar Auckland centre over het algemeen niet zulke inderwekkende huizen heeft leek dit net een dorp opzich met mooie gezinhuisjes, stranden en sweet as fish and chips. Verder was het een militair verdedigingspunt in de 1e en 2e WO tegen de Russian threat! allemaal ondergrondse gangen en dikke geweren steken boven de grond uit.

Verder heb ik Auckland city 's nachts bekeken en ik ben gisteren naar een concert van Gin and the Cardinals geweest, ik kende d'r niet, volgens de addvert is het een mix van soul/pop/rock/blues which could have been anything maar het was heel leuk. Ze heeft een beetje een stem als Duffy en de nr's gingen inderdaad van soul naar rock naar blues en pop so well worth it.

Volgende week mijn laatste week bij CVNZ as i said, dat wordt weer een week planten en plantreleasen(read: weeding) en daarna ga ik naar Dannevirke waar ik ga WWOOF-en (Willing Workers On Organic Farms ;))
Dus dat betekent een paar uurtjes werk per dag voor acoomodation and food en vooral rustig aan kijken wat ik voor de rest wil gaan doen in Nieuw-Zeeland. Ik ga sowieso naar Big day out, een festival op de 15de van januari met oa Muse, Kasabian, groove Armada, en Gin;) dus dit wordt heel gaaf.

Tot horens! groetjes djuuls

  • 29 November 2009 - 18:20

    Lieke:

    Hou Jules,
    mooie foto's, ik heb de tweede voor de omaatjes en de overbuurvrouw geprint.Het misverstand met de kaart naar Ola Meentje is ook opgelost. Ik had jouw vorige verslag ook geprint en naar de omaatjes verstuurd. Ola Meentje dacht dat deze van jou kwam.
    Van de week gaan we zwoegen op de 5 december gedichten. Tot horens.

  • 29 November 2009 - 19:01

    Vincenzo:

    Hee jules... Vette shit daar zeg. Maar wat ik me afvraag, en met mij vast nog een aantal heren, hoe zijn los chickas? Hahaha Veel plezier daar nog! Tsusch

  • 06 December 2009 - 12:00

    Edo:

    Fuuuuuuuck ik wil Groove Armada ook zien!! We wilden nog als groep met z'n allen daarnaartoe vliegen om je te verrassen. Maar toen we al onze zakken leegden kwamen we opgeteld op € 15,27, een touwtje, een paar oude Albert Heijn bonnetjes en een halve plastic koffielepeltje uit. No such luck dus haha..

  • 07 December 2009 - 11:56

    Nick:

    oh Edo, that reminds me.... ik vond nog een burgerweeshuismuntje, maar is zeker nog steeds niet genoeg voor 6 retourtickets?

  • 08 December 2009 - 23:36

    Jules:

    Misschien met wizz air?

  • 16 December 2009 - 19:12

    Rini Mennen:

    Hee Jules,

    we komen er aan,

    op 19 december zijn we in Auckland to 21 december.
    Laat even wat horen:
    0031652347963

  • 31 December 2009 - 12:46

    Rieky-jan-sander-jef:

    He jules alles oke daar
    veel te beleven niet maar af en toe werken moet ook nog veel reisplezer en een gelukkig nieuwjaar
    de mortels rieky-jan
    sander-jeffrey-dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Flight of the conchords

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Macadamia nut or sheep dung?

20 Augustus 2010

Roxanne

07 Juli 2010

Natuurschoon

01 Juni 2010

vlinders

09 Mei 2010

Ready for the south Island
Jules

Sweet as brotha!

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 11320

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2009 - 09 Oktober 2010

Flight of the conchords

Landen bezocht: